marți, 7 martie 2017

Mamă


Mamă pace vreu să-mi dai 
Când coboară înserarea,
Pe cărări și văi abrute 
Craiul negru ține calea.
Mamă, doar în poala ta
Îmi găsesc iertările
Și pe treptele de foc,
Mi se ard durerile...
Mamă, doar în ochii tăi
Văd albastrul cer senin,
Când furtunile lovesc
Eu tăcerii mă închin.
Mamă, doar pe brațul tău
Un copil își pleacă tâmpla
Și în ochii vii din el
Arde-n verde iarăși lunca.
Mamă, doar cu vorba ta
Toți ghețarii se topesc
Și în locul lor izvoare
Curg din ochiul omenesc.
Mamă dă-mi din forța ta
Când doar sforile mă leagă
Și mă - ajută după viscol
Să rămân mereu întreagă...
Mamă, tu auzi vioara,
Corzile în inimi plâng
Prin decorul freneziei
Uneori am pasul strâmb...
Mamă, pace vreau să-mi dai
C-am plătit tribut cu anii...,
Doar în parcul tinereții
Înfloriți mai sunt castanii...

Mamă, pace vreau să-mi dai...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog