miercuri, 27 iunie 2012

DULCE - AMAR

Motto: "Adevărata călătorie a cunoaşterii nu constă în căutarea de noi ţinuturi, ci în a avea ochii noi." Marcel Proust




Am cunoscut ce-i rău şi ce e bine
Ştiu ce-i amar şi ştiu ce e plăcut,
Dar dacă nu te-aş fi iubit pe tine
Îţi jur că în zadar m-aş fi născut.

Mi-aş fi urcat Golgota şi-n zadar
Spre stele-aş fi privit cu resemnare
De n-ai fi pus la poarta mea un jar
Ce luminează veşnic o cărare.

Mi-aş fi croit un drum spre nicăieri
Şi-n noaptea mea adâncă, fără stele,
La fel ar fi azi, la fel ca ieri
De n-aprindeai cu drag visele mele.

Am cunoscut pustiuri şi chemări
Şi-am ascultat poveşti înfiorată
Dar, de-ai fi stat mereu ascuns de zări,
Mi-aş fi pierdut la zaruri viaţa toată.

Şi-am cunoscut ce-i rău şi ce e bine
Ştiu ce-i amar şi ştiu ce e plăcut
Şi-acum, când te iubesc pe tine,
Din focul cel etern am renăscut.

Luiza-Adriana Grama

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog